Prijava

Prijava

Uporabnik
Geslo
Zapomni si me

Registracija

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
Username
Geslo
Verify password
Email
Verify email

Projektna pisarna Maribor

Nahajate se: Domov O nas Novice PRIZMA 2014

PRIZMA 2014

Slovensko društvo za odnose z javnostmi je tudi letos pripravilo razpis za prijave komunikacijskih primerov za Prizmo, strokovno nagrado za odličnost primerov na področju odnosov z javnostmi. Prizme so edine slovenske nagrade za odličnost na področju odnosov z javnostmi. Strokovnost, znanje, kreativnost in učinkovitost nagrajencev so v spodbudo in vzor vsem komunikatorjem predstavili na SKOJ-u, ki je bila 4. in 5. novembra v Portorožu in podelili slavnostne nagrade. Projekt LQ - CELIAC smo prijavili v kategorijo "Celoviti komunikacijski programi (integrirano komuniciranje)" in prejeli sporočilo žirije:
Spoštovani,

najprej naj se vam v imenu Uprave PRSS in žirije še enkrat zahvalimo za vašo prijavo na razpis za PRIZMO 2014. Veseli nas, da se vsako leto najde nekaj odličnih primerov komunikacijske prakse ter da se vsak po svoje trudimo za kompetentno in učinkovito upravljanje odnosov z javnostmi.

Obveščamo vas, da je vaš prijavljen primer ''LQ-CELIAC'' v ožjem izboru za prejem nagrade PRIZMA 2014. Zato vas vljudno vabimo na podelitev, ki bo letos potekala v sklopu Slavnostne akademije, ki je del večernega program 18. SKOJ-a v torek, 4. novembra 2014, od 19:00 v kongresnem centru hotela Slovenija, v Portorožu.

Čestitke za uspešno izveden projekt in se vidimo na podelitvi!

Darinka Pek Drapal
predsednica žirije za PRIZMO 2014

Iztok Verdnik,
predsednik PRSS

Na koncu, žal nismo bili med nagrajenci, ki jih najdete na povezavi: http://www.piar.si/nagrade/prizma/nagrajenci-2014/

PRIZMA 2014 – Obrazložitev žirije

Primer LQ CELIAC – izboljšanje kvalitete življenja bolnikov s celiakijo na obmejnem področju Slovenije in Madžarske, ki ga je na razpis PRIZMA 2014 prijavila Mestna občina Maribor v kategoriji celoviti komunikacijski programi, izkazuje dovolj natančno opredelitev problema in priložnosti, ki jih projekt prinaša tako za bolnike s celiakijo kot tudi za vse tiste javnosti, ki se s temi problemi srečujejo redno ali občasno. Raziskovalne metode so bile opredeljene ustrezno in iz njihovih rezultatov jasno definirani tako organizacijski kot komunikacijski cilji projekta. Komunikacijska strategija vsebuje jasne in merljive komunikacijske cilje, natančno opredeljene strateške javnosti in, ključna sporočila in komunikacijska orodja ter kreativne elemente projekta. Opis izvedbe komunikacijskih aktivnosti je premalo strukturiran, prav tako ni razvidna natančna časovnica izvedbe posameznih aktivnosti. Ocena uspešnosti programa vsebuje jasne indikatorje, s katerimi prijavitelji dokazujejo uspešnost programa. V celoti gre za zelo dobro pripravljen projekt s področja ozaveščanja javnosti o pomenu in prepoznavanju te bolezni, ki bi se ga lahko nadgradilo tudi s kvalitativno oceno izboljšanja prepoznavanja bolezni in sprememb vedenja bolnikov.

LQ-celiac Logotip 1-01

          Zorica             MOM logo

 

 

Služba za razvojne projekte in investicije - projektna pisarna

 

E-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.